Monday, March 30, 2009

Apa dosa golongan HIV/AIDS?


memang betullah!!politician memang hydrocephalus.CSF banyak sangat kut sampai brain atrophy.itu yang tak boleh fikir sangat kut.Ini zaman sains dan teknologi la.ingat zaman penyakit kusta ke,dulu boleh la takde ubat,org sakit kusta duduk kat pulau jerejak etc.Ada ke patut nak letak org sakit HIV/AIDS dalam satu pulau.Ada ke patut nak sebarkan nama pesakit-pesakit tu?Di mana kewajarannya?

Duit banyak,sila pergi belajar.Hepatitis lagi senang tersebar.Majority HIV/AIDS patients are non sex worker and non drug abusers!!Faham tak????

2 comments:

Ibnu Shaukani said...

ena, sabaq2..

seseorang penah pesan kt aku, marah itu syaitan, pi amek wudhu', then baca quran.

hehe..

apa kes sbenarnya?

עב''א said...

Kalau di negara-negara Africa, memang ramai yang menghidap HIV infection ni akibat keturunan atau melelui susuan, bukannya hubungan seksual.

Tak tahu pula Malaysia ni pun macam tu.

Ingatkan sex workers and drug abusers yang make up the majority of HIV infected population in our country

Post a Comment

 
Copyright 2009 ainaa ismail. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan